11:04

Vaknade till vid klockan sex när mamma och syrran släppte upp hundarna i mitt rum, de skulle på kattutställning i Umeå. Jag sov till klockan tio med två hundar i sängen, lite trångt var det men kunde iaf sova längre.
När jag gick upp så tog jag en promenad med hundarna och sen käkade jag frukost. Just nu sitter jag se The Goofy Movie, yes. Dagen kunde inte ha börjat bättre. Jo sitter också och väntar på att min älskling ska vakna så han smsar mig (L)

Planer för dagen är att göra lite läxa, damsuga och duscha. Sen måste jag gå en till promenad med hundarna. Och blir nog så att jag äter middag med gänget. Eftersom syrran och mamma inte kommer hem förens typ halv sju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0