11:40

Blev inge spelande igår kväll. Vi satt inne, sen gick vi ut en sväng sen igen och se south park. Jag höll på somna när vi satt och såg South Park, hehe, klockan var typ 00.30. Så jag och henrik följdes hem strax efter det. Det var rätt kallt ute i natt, det var -0.6C när jag kom hem. Men jag hade inte så jätte mycket kläder på mig.

Den mobilen jag har just nu vill inte läsa av mitt minnes kort ARGH! Tur att jag har en äldre med samma minnes korts typ. Idag blir det äntligen inhandlat en ny mobil till mig. Jag vill ha en Sony Ericsson, den heter Jalou och jag vill ha den som är lila. För den lila och den svarta fanns på Media Markt när jag och mamma var där för nån vecka sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0