16:50

Idag har jag gått med hundarna, ätit lunch, gjort lite på en fysiklabbraport, börjat på power pointen till mitt Nationella Prov i Svenska B som är ett tal och gått ut med hundarna igen.
Och nu sitter jag och ska läsa en av texterna i texhäftet till NP i Svenska B. Jag är så himla nöjd med mitt ämne på talet, och det är kul att arbeta med power point. Kan inte skriva ämnet här, för det kan vara så att någon av mina klasskompisar läser min blogg. Och vill inte prata om talet, liksom vad det ska handla om, vill inte förstöra den starka känslan jag har för ämnet.
Nej, ska fortsätta med det nu. Bloggar senare.


Kommentarer
Postat av: jllicious & Llicious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

2010-04-18 @ 19:00:59
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0