17.51

Sitter just nu och väntar på att pappa ska komma hem med dagens middag, Pizza. Lyssnar på musik och summerar dagen.

Gick en promenad med mamma och hundarna, såg tussilago(bilder nedan). Blev ingen läxa gjord, har fixat ordning buren till Bedlams Edge och den lilla buren som han ska sitta i när vi åker hem från stan. Har kollat på Talang 2010 som var igår på tv4play tillsammans med syrran. Det är det jag har gjort idag.

Ikväll blir det älsklingen, och som jag ser det blir det nog att se Djävul bär Prada på tv4 eller kanske From dusk till dawn på tv6. Men vet inte om filmen på tv6 är bra, ska diskutera det med älsklingen när jag kommer dit.

Och jo något jag nog också vill klämma in och se är Wildkids på svt1 kl.19:00 om jag hinner till honom innan det börjar. Tycker det är roligt att se på, och har sett alla säsonger. Fast förra missade jag några avsnitt av men följde det så gott jag kunde. Tack vare svtPLAY, annars hade det inte gått.



Tussilago!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0