Chack

Idag på morgonen så hade jag nationella prov i engelska B. Skriva var det, och uppgiften var att skriva ett covering letter motsvarar ett svenskt personligt brev. Gick bra, kommer nog klara godkänt i alla fall.
Sen var det lång lunch, va en stund med grabbarna men sen skulle de ner på byn och käka pizza och jag har inte pengar till att göra det. Så gick och va med krister, vi satt och läste i våra engelska böcker. Sen vi gick vi på lunch när Mattias kom tillbax från banken och ica. När vi hade ätit gick vi till bibliotekt och Mattias och Krister spelade chack. Andra och sista lektionen jag hade idag var matte, vi satt och repeterade inför matte provet.
Ikväll ska jag till älsklingen, ska nog dra snart. Ska bara smsa och kolla vad han gör först. Det blir att se Vampire Diaries och förhoppningsvis har vi fixat fika :D







Kommentarer
Postat av: Anonym

chack

2010-05-05 @ 16:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0