Långfredag

God morgon!
För en timme sen åt jag påskfrukost med familjen, ägg och baugetter. Har nyss kollat bloglovin och lyssnar på spotify. Och har kollat min mejl på FC också, hade fått mejl från Gunilla som är en av veterinärprofil lärarna. Hon hade läst mitt arbete om höns, och skrev att arbetar var mycket intressant och hon läste det med stort intresse. Och vill att det ska läsas upp i klassen igen i undervisningssyfte och att höns är så viktiga djur för oss människor. Och att det blir narturligtvis ett starkt MVG.
Så lovet kunde inte ha börjat bättre, först igår klarade jag fysikprovet och nu ett starkt MVG på hönsarbetet.
Nu ska jag chilla lite sen ta fram dammsugaren och städa huset. :)

Jag just nu, uppsatt hår och "chill" kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0