Påskhelgen

Kom hem för en timme sen. Har varit hos älsklingen hela helgen. Lite jobbigt att gå där ifrån vill vara med honom jämnt, då mår jag som bäst.
Helgen blev skit skoj! Fredagkväll vara bara så bra, jag mådde bättre ett tag in på kvällen. Igår kväll myste jag med älskling och vi såg Harry Potter och Fången från Azkaban. Och idag har vi mest myst och pratat. Idag eller ikväll då blir det att nu sitta vid datron, har bland annat 124st olästa inlägg på Bloglovin.com så har lite att göra. Senare ska jag nog äta ostkaka och äta ostkaka.

Och nu är ju äntligen våren här. Blir trevligt att använda min nya jacka och skippa långkalsongerna! :D

(här hade jag tänk lägga in en bild, men USB-minnet som bilden är/var i funkar inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0