Valborgsmässoafton

Idag hade jag två lektioner, bild och form B och matte D. På bilden gjorde jag inte så mycket, mätte min bild som det ska bli spänramar till, surfade på internet efter bra bilder på fiskar och sen satt jag och tecknade fiskar. Sen lunch, stek med runda potatis grejer, hehe. Matte och sen hem och folk skulle hämta sin salami.
Nu har jag nyss ätit och ska snart bege mig till Lise-marie :) Sen blir det att möta upp killarna när de kommer med bussen 22.30. Saknar min älskling (L), han sa att han kunde stanna hemma med mig i onsdags. Men jag vill att han också ska få ha kul :) vi kommer ju träffas när de kommer hem. Ååå längtar, kommer krama honom det första jag gör när jag ser honom. Hoppas han inte luktar så äkligt, han och vännerna är och grillar i stan på Bölesholmen.

Nej ska bege mig. Hoppas ni får en bra valborg!

(pic: google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0