jobbigt..

Hade först tänkt fråga henrik om han ville följa med mig in till stan på söndag. Men ett av målen med den turer var butiken Game, men just därför så har de stäng på söndag. *suck* . För jag skulle byta in ett spel och jag vet inte riktigt vilka spel som min bärbar dator klarar av, vore som kul med lite spel på datorn.
Det andra målet med stan är att jag behöver ett par nya skor, men de butikerna har öppet på söndag. Hm... får väl kanske tänka om, antingen får det bli stan på lördag, måndag eller tisdag. Ska prata med Henrik, hoppas han har råd att åka in till stan. Vet inte om han har kvar några åk på busskortet. Ska prata med honom om det ikväll.
Nu blev det i alla fall inte ett inlägg från mobilen, fast det är ju praktiskt. Till exempel när jag och ett gäng från min klass åker till Egypten, så om vi är på ett ställe där det finns Wi-Fi så kommer jag lägga upp ett inlägg på bloggen :) Eftersom jag kan koppla upp min mobil på det nätet.

Längtar tills på onsdag då skolan börjar så jag får träffa alla vänner igen!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Japp lördag gäller det! :D

2010-08-19 @ 21:43:15
URL: http://itsfeffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0