Måndag

Igår så jobbade jag och kände inte för att blogga på kvälle för var rätt trött. Idag har jag även jobbat, dubbel pass, så är trött nu. Och ska även jobba i morgon. Men på onsdag har jag en ledig dag, då kommer syrran och mamma fara in till stan och de ska bland annat hämta ut mitt pass=spännande.

Idag fick jag hem kläder som jag hade beställt från H&M, och jag kommer vara så tråkig att jag tar bilderna från H&Ms hemsida. Orkar inte ta kort på kläderna, har redan lagt in dem i garderoben plus att jag även lagt två saker i min låda i hallen. Hoppas jag kommer ihåg allt nu då.







De är mörkare grön i verkligheten


Plus ett par jeans som jag inte kunde ha så min lilla syrra fick ta dem, för de satt perfekt på henne.

Ska snart krypa ner i sängen, hoppas ni har haft en bra helg.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0