Onsdag

Vaknade upp hos Henrik idag, vi hade väldigt varmt i sovrummet *jobbigt*. Efter ett tag kom William till henrik han skulle ju med till stan. Vi gick till busstationen där Anders fanns, han skulle också med till stan i regnet.

Jag gick på H&M och fick hem ett linne och treggings(tydligen, alla dessa namn på jeans liknade leggings). Vi gick på lite olika affärer och avslutade med att äta på middag på Max. Tog 16:15 bussen hem, den går upp på lägret vilket är nice när det regnar behöver inte gå så långt.

Var hos henrik ett tag sen gick jag hem. Väl hemma visade jag upp mina inköp och jag och syrran satte oss med klädkataloger och gjorde krumelurer på det vi vill ha. Satte mig och fikade och såg på Tv4 då kom jag på att jag behövde duscha.

För ska in till stan imorgon och fixa pass. Har inget och ska till Egypten i höst med grymt trevliga människor. Och ska även förbi MediaMarkt mamma och pappa ska köpa kolsyrepatron till sodastreamen och jag ska kolla på en datamus.

Ska kolla facebook nu och sen sova.
bild på fikat


Just ja, igår kväll så bakade jag och henrik kladdkake-muffins. Men resultatet vart si så där. Så här såg dem ut:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0