Tisdag

Idag har jag varit på jobbet, gick väl si så där att sälja idag men hade trevligt sällskap så det gjorde inget. Ikväll ska jag var med henrik, träffade honom en snabbis när jag kom hem från stan. Och ikväll kommer han få veta varför jag inte kunde sluta le när jag var med honom. Hihi för vill säga det till honom så skriver det när jag har sagt det :).

Idag när jag kom hem tänkt jag gå och köpa tuggummin för har ett kvar. Men orkade inte.
Och när jag kom hem så hade VeckoRevyn kommit och gissa vad jag fick som present?, jo tuggummin. TACK VR! :D



Ska nu gå och hjälpa mamma med matlistan. Skriver senare, ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

har just nu en tävling på bloggen där man kan vinna en egen designad almanacka.

va gärna med och tävla! :D:DD

2010-08-18 @ 21:38:53
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0