Torsdag

Ibland känns det jobbit att jobba men får ju pengar och det är ju ett steg in i "vuxenlivet". Trött är jag, men skulle ändå helst vara med gänget ikväll. Eftersom det är den ända kvällen i veckan som emil kunde komma in till vännäs och han är en rolig prick.

Bild från idag, alla familjens tre hundar ligger och sover i soffan.


Jag ska inte vara vaken länge idag, har faktiskt redan borstat tänderna och tänker vara i mitt rum resten av kvällen. Ser nu på Parenthood på TV3, sen kryper jag ner i sängen och ser på CSI Miami så länge jag orkar eller om det är dåligt så stänger jag av tvn.

Jo vi har fått hem en ny katt idag, han är jätte gullig :]. Så det är lite rubbningar i kattgruppen just nu men det kommer nog lösa sig rätt så fort. För det nya tillskottet är inte rädd det är bara att de andra ska acceptera honom.

GODNATT

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0