Torsdag

Idag for jag, mamma och pappa in till stan. Fixade pass till mig, köpte skolgrejer på Ö&B och besökte Mediamarkt där jag fick en datamus. Bilden nedan.

Ikväll har jag resnat i lådan under min säng. Har två och den ena innehöll bara Julia tidningar. Från år 2003 fram tills nu har jag sparat på dem. Jag kan inte lyfta säcken som de ligger i. Hehe. Gjorde det så jag fick ner mina väskor där och bort från garderoben. Jag har en lite för liten garderob eftersom jag har så många sällskaps spel, och jag vill helst inte göra mig av med dem. Så då blir det lite jobb när det flyttar in mer och mer kläder i garderoben. För tillfället funkar det bra.

Henrik är hos sin farmor och farfar med sin pappa. Så därför vart det garderob-rensning för min del ikväll.

Bild på min nya och första egna datamus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0