About Fredag och Lördag

I fredags hade vi ingen middag hemma så jag fick gå ner till ica och köpa bullens korv och bröd. Sen vid 18.00 skjusade pappa mig till henrik. Där var även william och emil, ante slöt upp vid 20.00 när vi gick till ica. Det blev en kväll av film och allmänt flum, vi började se film vid 22.00. Vi såg Brüno och en annan film som jag inte minns vad det hette. Sen gick jag och henrik och la oss. William gick också och la sig samtidigt som oss. Ante och Emil satt nog uppe och pratade ett tag. Tror jag somnade vid 03.30 kankse, tittade inte på klockan.

(Lördag)Vaknade vid 11.00 fast steg inte upp förens vid 14:30. Och då var jag fruktansvärt hungrig. Vart hungrig vid 00.00 så hade varit hungrig i över 12timmar, men inte tänkt på det så mycket. Fick lite ont i magen efter de tre hårdbröd mackorna jag åt till "frunch" men inge mer. Eller jo var väldigt skakis innan och senare på kvällen efter jag hade ätit middag. Not good. Måste bli bättre på att äta något mitt i natten när jag sover över. Kom hem vid 17.00 och då stod middagen på bordet. Sen tog jag en dusch och som alla andra lördagar kväller så var jag med killarna. Det vart filmen "40 year old virgin" som gick på tv3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0