Badminton onsdag

Dagen började med en trevlig engelska lektion. Fortsatte sedan med att sitta och kolla när henke, ante, sebbe och anders satt vid datron. De skulle egntligen ha en lektion som heter CAD B men läraren var inte där.
Sen var det lunch, pasta med ost- och skinksås. Gott, jag åt även en hårdbördmacka och sallad. Och nu till rubriken, hade badminton på idrotten.
Mattias höll i egen lektion, men det som var sämre var att vi inte fick spela badminton nå jätte länge. Vilket var dåligt, jag gillar badminton.
Sen var det metorstid, blev snack om att sälja grejer så vi får pengar till egypten resan i oktober. Sen satt jag kvar på skolan och snackade lite med william. Blev ett kort snacka med jossan också.

Ikväll så har jag sett gårdagens avsnitt av NCIS Los Angeles på tv3Play. Var ju inte hemma igår kväll, och NCIS Los Angeles är riktigt bra. Alltså de fall de får är inte alltid jätte kul men ser det för karaktärerna är kung.
Ska nu fortsätta lyssna på musik och chatta. Sen ska jag krypa ner i sängen och smsa med Henrik.

Godnatt och sov gott alla läsare!

(jag vill ha sommar)

(pic: taget av mig någon gång förra året)

Kommentarer
Postat av: JuliA

Vart är alla dina andra inlägg?

2010-02-11 @ 13:55:45
Postat av: jossan

så himla bra bild! =D

2010-02-11 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0