FREDAG!

Äntligen fredag! Idag hade jag bild på morgonen, satt och skissade upp en bild som jag ska måla av. Sen var det lunch, stod att det skulle var Fläskpannkaka fast jag tycker inte att det var nå fläsk i mina pannkakor.
Det var matte efter lunch, hade vikarie för den riktiga läraren var hemma med sjukt barn. Och det var den tystaste matte lektionen jag har varit med om på riktigt länge. Alla satt och räknade och repeterade inför Nationella provet.
Var kvar på skolan ett tag efter jag hade slutat; snackade med ville, var med älskling en stund innan hans lektion började. Sen vid 13:50 så gick jag hem. Tog en sväng med hundarna och efter det har jag bara suttit här vid datorn.
Kollade in klipp på
youtube som var när Björn Gustavsson gör standup. Kolla in om du gillar Björn Gustavsson, riktigt kul! Kolla på alla fyra delar.


(pic: google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0