Fredag

Nu ska jag alldeles strax gå ner och hjälpa mamma med middagen. Jag är riktigt hungrig. Måste sen fixa grejerna jag ska ha med mig till söjk ikväll. Killarna ska lana, spela spel och jag tänkte ta med mig min dator så jag kan sitta och se film.
Har fortfarnade väldigt ont i mitt högra lår sen i onsdags. Har svårt att komma ner till golvet, alltså det gör fruktansvärt ont att böja knät med tyngd på det. Ner för trappar är värst får se hur bra det kommer gå nedför söjks trapp, vill då inte springa upp och ner där flera gånger ikväll. I alla fall jag är riktigt hungrig så ska gå ner och hjälpa mamma i köket nu. Ha det bra!

Bild från 30 Januari



(L) A(L) H (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0