frisk luft och solsken

Yes, frisk luft och solsken är riktigt nice!
Har nyss kommit hem från att ha varit ute och åkt skridskor med Angelika och hennes bror Samuel. Det var riktigt kul, första skridskor turen för i år! Var på isen som är vid liljaskolans idottshall. Det var två små pojkar där också vid namn mattias och viktor. De var med och "hockey passade" med oss. Vi hade en hockeyklubba för lite, för jag hade inte tänkt på att ta med den jag har, men jag smsade pappa så kom han med två till. Vilket var bra för en vi hade var för vänsterhänta(felvänd för oss). Tog med mig kameran men orkade inte ta fram den. Så finns inga bilder, men vi ska nog fara ut någon annan helg/dag också så då ska jag försöka ta kort.

Men tog kort på operatårtan som jag och min familj åt efter lunch. Kaffe + tårta = mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0