Lördag

Men tjena! Hoppas du som läser det här mår bra. För jag mår super bra! Ny duschad och fick veta tidigare idag att jag fick MVG+ (vet att men inte kan få MVG+ egentligen men det är läraren som bestämmer) på kattprovet.
Jag var rätt säker på att jag skulle få MVG men jag är rätt så självkritiskt så kändes inte som att det gick så bra.
Alltså så himla skönt, har skrivit MVG på alla veterinärproven så i alla fall en kurs på gymnasiet kommer jag få MVG i.


Just nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik. Och har fixat kvällens outfit:

Jeans leggings
Linne
Lila t-shirt
Turkos oversize munkjacka
Halsband med ett A

Ikväll blir det att vara med kompisarna och älskling. Ska alldeles strax kolla in trailers på kvällens filmer och bestämma vilken jag helst vill se. Jag har rätt stor makt om vad det ska vara på tvn. Igår var jag den enda som såg filmen som var på kanal5. De andra fyra personerna i rummet gjorde något annat.

Hoppas ni får en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0