Måndag :)

Ja i morse vaknar jag och kollar på mobilen, fan jag somnade innan jag skickade godnatt-sms till älsklingen. Argh! Han är bara så gulliiiig och är min(L)
I alla fall så fortsatt morgonen bra. Engelskan var kul, fast fick vet att vi ska skriva egna dikter och det är jag verkligen inte bra på. Eller alltså det blir inte som jag vill. Vi lyssnade på en dikt på youtube, "Where the wild roses grow" (tryck på titeln så är det en direkt länk till det vi såg) Dagen fortsatte med håltimme, var med Sofia på hennes CAD A lektion. Läste i veterinär häftet. Lunch åt jag med henrik, william, ante och sebbe. Det var soppa men jag åt bara börd och drack vatten, haha bröd och vatten. Matte lektionen var okej.
Sen var det veterinär prov om katten. Tror jag kommer får MVG, hihi. Det var min dag. Ska gå och göra nå nytta i köket, diskmaskinen behöver tömmas.


(pic: jag på min familjs katt pärlan,2009-05-07)

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Vilken söt kisse:) Trevlig blogg:)

2010-02-22 @ 19:16:17
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

har den sprungit in i en vägg?

2010-02-23 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0