Måndag

Idag vart det en slapp dag. Steg upp och åt fil och flingor gick sedan ut med hundarna. Det var riktigt skönt ute inte alls kallt och solen sken. Åt sedan lunch, pannkaks creps med championstuvning. Och jag har lärt mig hur man gör med SodaStreemen så blev jordgubbsdricka till lunchen. Sen vart det att slappa framför datorn.
Jag har kommit på vad henrik ska få i 18års present. Vilket jag inte kan skriva här eftersom henrik läser min blogg. Inge mer om det. Har matte prov i morgon, känns okej tror att det kommer gå rätt så bra. Har pluggat lagomt mycket. Just nu sitter jag och ser CSI NY på kanal 5. Det slutar 22:00 så efter det ska jag läsa en grej i svenskan som jag inte okrade gör förra veckan. Och sitta lite mer vid datorn och sen sova. Så sov gott alla läsare!

 

 

Jag älskar dig (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0