min svenska kunskaper borde kanske blir bättre?

En person kommenterade mitt sista inlägg igår, "Är det en mycket vis person?" . Liksom oj, det skulle ju inte riktigt stå så. Skull ju ha stått "en viss person".

Idag var det engelska på morgonen, dagen fortsatte med att jag var med på TE08 lektion. Det var persondata, det bygger datorer.
Lunch.
Och sen matte, repeterar inför Nationella provet som är nästa vecka på fredag. Veterinärprofilen efter det, vi for på studiebesök till Obbola. Här är deras hemsida; S*Evenstars. Så kom hem vid 17:00 idag. Efter middagen har jag räknat matte. Och nu ska jag ta en dusch och sedan blir det att se Familjen Annorlunda på tv4. Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0