Den senaste tiden utan bloggande blev så här:

Har liksom inte haft tid att skriva eller inte haft ork att skriva något vettigt och meningsfullt. Så här kommer en lagom lång resumé.
Kan börja med att skriva att jag har fått Godkänt i Kemi A och det är skönt att ha gjort bort kemin nu. I lördags (30/1) så såg jag filmen "The Number 23" den var ritkigt bra! men satt och såg den själv hos sebbe medan de andra kollade saker på datorn och det var inte så kul. Men man kan ju inte vara nöjd jämnt.
I veckan som har varit så:

I måndags gjorde jag inte så mycket specielt. Var i skolan under dagen, duschade och såg tv på kvällen.

I tisdags var jag på skolan på bilden på eftermiddagen så var det föreläsning om samtidkonst. Vilket typ är konst skapat efter en idé. På kvällen så ville henrik att jag skulle komma till honom, och så klart gick jag dit.

I onsdags så hade jag inge kemi för det är ju slut med det nu. Så i stället var jag med på TE08:s CAD B lektion. Vilket var väldigt roligt att sitta och titta på. Specielt att jag kom ihåg hur de skulle göra efter att läraren hade gått igenom det. Så jag hjälpte faktiskt till. hehe. Senare på dagen var det idrottslektion och den var grymt kul och grymt jobbig!

I torsdags(igår), alltså snacka om träningsväkr sen idrottslektionen. Hade ont i ben, armar, bröstmuskeler, magen och ryggen. Tycker inte att det gör så mycket men det är jobbigt. Fast kunde iaf gå hyfsat normalt. Sen på kvällen skulle min syrra till tandläkeren 17:30 så jag fixade så att pappa skjutsade mig till henrik. Vi hade det riktigt mysigt(L). Sen fick jag lov att gå vid 18:45. Hade lovat sofia att gå med henne på filmstudion. Filmen var lite konstig men ändå riktigt bra.

Det är den senaste tiden utan blogging för mig.


Jag gillar dig väldigt mycket(L)
du vet vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0