SnöFredag

Dagen började med att jag var hur pepp som helst på matte prov. Vilket kändes skönt eftersom jag var lite trött. Jag satt i tre timmar och 15 min, från 08:30 till 11.45.

Kan ju verkligen säga att jag längtar tills på måndag. Då kommer min matte lärare ha rättat provet och jag får då veta mitt betyg i matte C. Och något jag också kommer få veta på måndag är resultatet på veterinärprovet som jag hade i måndags.

Ikväll blir det vanliga, ska vara med mina kompisar och älskling. Fast vet inte hur länge det blir ikväll, eftersom jag kanske ska med mamma till stan i morgon. Det är kattvisning på Granngården, och måste då åka här hemifrån vännäs klockan 08:45. Och det är det som känns dryg, att stiga upp så tidigt. Liksom att vara på Granngården en dag gör inte så mycket, har ju mobilen med mig. haha. Har inte riktigt bestämt mig än. Får se hur jag gör.

Nej nu ska jag fortsätta med det jag gjorde; smsa med älsklingen och skriva att han är en knäppis.

har kvar båda snickerskakorna som var menade till matteprovet, blir gott ikväll.
(pic: jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0