Söndag

Igår var det mys pys med älsklingen min (L) vi såg lite på "På smällen" som gick på tv3 och låg och pratade. Jag åt två mackor där omkring elva för jag var grymt hungrig. Och jag blev sen hem så mamma var väldigt irriterad på mig i morse. Så jag ska skärpa mig.

Idag har syrran dammsugat, mamma torkat golven, pappa skottat snö och jag fick tvätta handfaten och toaletterna på de toaletterna vi har. Sen tog jag hundarna på en promenad i det här fina vädret. Var faktiskt riktigt skönt att vara ute och känna snöflingorna träffa ansiktet. Tog lite bilder på hundrna så här kommer dem:

Ludde, som blev väldigt snöig


Ludde


Frasse


Ludde


Ludde och Frasse


Ludde och Frasse in action


Ludde och Frasse in action

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha, sööta :)

2010-03-06 @ 20:51:01
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0