Tisdag

Idag började dagen med svenska, emma min klass vanliga lärare var hemma och tog hand om sitt sjuka barn. Så fick vikarie, den första tanken som for genom mitt huvud var American History X. Vet inte riktigt varför, men har kanske något med att han hade svart t-shirt/linne(jag minns inte), verkade vältränad och hade kort kort hår. Vi fick sitta i datasalen och jobba.
Sen hade jag fysik, vi gjorde en laboration. Sedan lunch, parisare. Själva parisaren var liten mindre än bröden, vilket är grymt ovanligt på skolan, de brukar vara större än bröden. Så det gick ner två parisare med bröd, ketchup och sallad för mig.
Nästa lektion var matte, hade prov. Vet inte riktikt om jag kommer få VG på det som jag verkligen vill. Skulle nog ha pluggat lite mer, men G klarade jag nog. Sen gick jag hem och har jobbat med fysiklabrapporten. Gick en sväng med hundarna vid 15.00 och satte mig sen vid datron. Men orkar inte jobba mer med fysiken nu, kan göra det i morgon.

Ikväll efter middagen ska jag gå till henrik (L) Har slutat låta tv:n styra mitt liv. Alltså förut följde jag serier som gick varje vecka, och ofta två olika serier per dag. Finns betydligare viktigare saker här i livet än att kolla på andras låsas liv. Eller andras liv, följde förut till exempel "Bonde söker fru" och "Ensam mamma söker".

Hoppas ni får en bra kväll


(pic: min egen tagen nyss, har inte den bästa kvaliten på webkameran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0