Det tycker jag..

Filmen Guldkompassen var riktigt bra! Och vad jag har för mig finns det bara en film, så jag får lov att köpa eller låna det två följade böckerna om jag vill veta hur den slutar.

Nu har jag inte så mycket att göra, så har tänkt att gå och lägga mig. Mamma sa till mig att Abbe vaknar ca kl.05:00 och vill ut och pinka *suck*. Så är bäst att jag lägger tidigt så jag orkar stiga upp.

Hoppas alla hade en trevlig lördagkväll! :D Min var inte så tokigt, kladdkaka+glass och film.

Det syns att jag har bränt mig i ansiktet, ryggen brände jag mig även på


Godnatt



Kommentarer
Postat av: Feffe

Jag tycker du ska läsa alla böckerna för filmen följer inte boken helt så klart ^^ och böckerna ger mer känsla tkr jag ^^

2010-07-04 @ 16:02:49
URL: http://itsfeffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0