God morgon

Igår kväll såg jag och henrik Die Hard. Henrik var så trött så vid nio somnade han och sov i typ 20min. Hehe, han är grymt gullig. Sen gjorde vi blåbärs milkshake.

I morse vaknade Abbe vid 06:25 så steg upp och gick ut med honom och de andra hundarna. Sen när jag kom in tog jag upp hundarna igen och gick och la mig. Sov till halv 10 tror jag, åt frukost och nu sitter jag här. Det är fint väder ute men vet inte om jag ska sola något idag, skulle vara skönt.
Fast jag har blivit förkyld, henrik har nog smittat mig. Halva mitt och henriks kompisgäng är typ sjuk nu. Inte så lyckat.

I morse när jag steg upp hittade jag Pärlan på ett silverfat :) hihi


Just nu ligger Pärlan och sover på klösträdet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0