hihi

Ett tag sen jag bloggade nu, hihi. Ne men det är för att jag bland annat har jobbat. Och när jag inte har jobbat har jag ägnat tid åt Henrik, vänner och familjen. Så sen blir det nice när lönen kommer :D. Nu i Juli ska jag inte jobba något alls, blir sen i Augusti innan skolan börjar.

I morgon blir det en snabbis till stan, det viktigaste är att hitta ett par skor. Kan inte gå med gympaskorna hela sommaren, mina fötter kommer svettas ihjäl :P Och fick Henrik att följa med, så gullig som han är. Är ju inte så kul att gå på stan själv.
Så i morgon kommer det förhoppningsvis bilder på mina inköp.

Nu ska jag kollar bloggar, chatta och lyssna på musik och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0