Killers

I torsdags efter kl.16:00 var jag med henrik. Och vid 17 så tog vi bussen till stan, åt middag och gick på bio. Träffade Erica och Anton trevligt trevligt. De såg A-team, jag och henrik såg Killers och William som var där med någon bror typ såg Inception. Killers var sevärd, det tyckte även henrik. Sov hos honom och på fredag kväll(igår) så hade Emil kommit in till vännäs så han var med oss. Killarna spelade dator medans jag bakade kladdkaka :P hehe. Tog även ego-bilder(finns nedan) och såg lite på filmen Livvakterna.

Idag har jag solat, gått på promenad med Frasse och Abbe också har jag även övningskört med pappa en kort stund. Ska snart hoppa in i duschen och sen bege mig ner till Henrik och co.

Bilder:


Jag hade tänkt göra Havreflan men blev kladdkaka :D




Hehe, kan inte rå för att jag har tråkigt och tar ego-bilder


Var inte så varmt när jag cyklade hem vid 01:00


Ute på på promenad med Frasse och Abbe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0