Lördag

Blev inte så att jag såg North Country igår, missade när den började för att vi satt och snackade. Blev att se på Mission impossible 2 på tv4+ i stället. Funkade bra det med.

Idag for jag och pappa till pengsjö, är pengsjödagen idag. Det regnade lite så vi stannade inge länge, vann en vinst på lotteriet(en grön termos) och pratade med en del folk. När vi kom hem så ville mamma ha hjälp med att baka morotskaka så jag fick i uppgift att riva morötterna. Min naglar är nu gula och mamma är glad för hjälpen.

Nu sitter jag vid datorn och chillar, väntar på att Henrik ska komma hit. Han är bjuden på middag hos mig, pappa fixar potatisgratäng och grillat. MUMS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0