PowerWalk

Efter typ suttit vid datorn halva dagen så tog jag och drog på på en powerwalk i skogen med Ludde som sällskap. Var ute i typ 55min, så himmla skönt. Fast jobbigt att få skräp i skorna hehe. När jag kom hem var det inte länge kvar till middagen så det var nice. Och eftersom min syrra fyller år idag, 12år GRATTIS, så hade hon bestämt att vi skulle äta tacos till middag. Till efterrätt åt vi tårta och drack kaffe(inte syrran).

Nu snart ska jag hoppa in i duschen och sen höra vad Henrik gör, Emil skulle vara med oss också ikväll. De skulle spela "old school" spel, så för mig blir det nog att se film. Funderar på att se den som går på kanal5 kl.21:00, den heter North Country.

Så nu blir det duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0