Sola

Steg upp 10.30 och tog Abbe så han fick pinka. Sen åt jag frunch, först tänkte jag äta kladdkaka med glass hehe :P men sen vart jag sugen på nudlar så tog det i stället. Gick faktiskt ut på baksidan och åt. Gick sedan en promenad med hundarna, när jag kom hem var klockan 12 så hoppade i bikining och la mig och sola. Sola har jag gjort fram tills nu, det kom rätt så mycket moln. Så får se om det spricker upp sen igen så det är sol fram längre en några minuter.
Här kommer lite bilder som jag tog bara för en stund sen


När man är på promenad har Abbe alltid lust att springa under magen på Ludde, vilket inte är så bra när Ludde pinkar. Så fick lov att tvätta Abbe på huvudet.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0