Tisdag

Hade det varit fint väder i morse hade jag och familjen farit och badat. Men vid 10 när jag steg upp så ösregnade det. Och sen på eftermiddagen blev det jätte varmt. Syrran for med en kompis och badade efter middagen.
I alla fall idag har jag mest chillat men har även spelat krocket först fyra matcher med pappa, han vann alla fyra :/ och sen två med syrran då jag vann båda.
Ikväll har jag duschat och sen kom henrik över. Tvingade honom att se lite på Allsång på Skansen och hela Ghost Whisperer, hehe.

Imorgon kanske det är fint väder och då kanske det blir att fara en sväng på badstranden. Och på kvällen ska jag(med familj) fara till stan till mina kusiner. Är bjuden på middag, ska även gratulera min kusin som fyllde år den 6 juli.

Ska lyssna lite mer på musik, och sen gå och lägga mig. Ska även kolla om jag får tag på en person och kolla om den vill vara med på filmkväll på torsdag.




Kommentarer
Postat av: michelle

haha känner du han?

2010-07-19 @ 20:25:52
URL: http://bitchelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0