Tjena

Idag steg jag upp 07:00 för att Abbe behövde ut. Och jag var så trött så efter att jag hade gått en promenad med hundarna, tog mitt täcke och la mig i soffan och somnad. Sov till 09:45 då tog jag mig en frukost ute på baksidan, åt pannkakor med hallonsylt och apelsin juice.
Efter det har jag legat och sola, gick att sola till typ 13:45 då vart det för mycket moln. En stund efter det kom henrik över och vi tog det lugnt, såg på MTV.
Åt sedan middag, tog sedan en promenad med hundarna och då ringde mamma. Henne pratade jag med i 40 minuter. Tog sedan en dusch och nu sitter jag här tillsammans med henrik.
Ikväll ska vi göra milkshake och se film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0