kan inte få det bästa.....

Dagen:
Sov morgon och sedan lyssnat på redovisningar. Sen 30minuters studiebesök på vet. stationen, handlade om praktiken i trean. Sen matte. Sen har jag städat mitt rum, räknat matte och varit med henrik.

Fick även veta att jag har fått mitt sommarjobb på Onlie AB, vilket känns riktigt skönt. Fast det är inte så kul att säga till folk att jag ska jobba som telefonförsäljare, det tycker flesta tycker det verkar skit jobbigt och skulle tycka det var skit tråkigt. Och att de aldrig skulle vilja jobba som telefonförsäljare för att det är så dåligt jobb, att de inte tycker om telefonförsäljare.
Men det är ett jobb, i kontrakter står det att om jag jobbar 40h (10pass på 4h) så får jag 70kr/timme även fast jag inte har sålt ett skit. Det här är det ända jobb jag kommer få i sommar så har inte så mycket annat val. Vill jag få in nå pengar så måste det blir det här.

Ska sov nu eller typ snart, ska kolla andra bloggar först.
GODNATT





Älskar dig Henrik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0