trött...

Sitter just nu i sängen med datorn halvt i knät. Och i hörlurarna spelas Milows underbara låtar. Ska  nog ta och sova riktigt snart. Är trött, i morgon är det i alla fall en chill dag. På morgonen är det engelska sen har jag inget förens 12:15 dår det är konsert på medis med folk från liljaskolan som spelar. Och bland annat min älskade Henrik, ska blir riktigt kul att höra och se honom spela. Ska nog spela in lite också, hihi, han tyckte inte det var någon trevlig idé men jag gör det ändå.

GRATTIS till Stina som tog körkortet idag. Och två andra tjejer, Erica och Sandra, som tog körkortet för några veckor sedan men som jag inte har gratulerat i bloggen. GRATTIS.

Nej ska ta och krypa ner i sängen, smsa lite med Henrik och sen sova.
Godnatt


Lovund = minnen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0