Kvällens planer

Idag började skoldagen med en slapp engelska lektion, folk redovisade sina dikter. Sen hade jag hål timme så var med på TE08s lektion, persondata. Rätt roligt att sitta och lyssna på det. Sen var det lunch, köttbullar, brunsås och potatis, och potatisen var faktiskt relativt god så det gick och äta. Och Sen matte, jag har föresten flätor idag, så min mattelärare sa "idag var det flätigt" och nämnde något om Rapunzel, hehe. Vi hade genomgång och sen arbete. Vi satt tysta och arbetade, så matteläraren sa i slutet av lektionen "vad bra ni har jobbat, varit tysta som möss". Dagen fortsatte med Veterinär Profil, skit gott fika som Amanda och Evelina hade bakat. Och redovisning av arbetet.

Jaha kvällens planer då, nu ska jag plugga fysik. Sen blir det middag och fara till mormor och vattna hennes blommor, hon är i Vietnamn, och pröva hennes såndära gymboll. Sen hem och dusch och beroende på vad klockan är så går jag över till älskling eller stannar hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0