Måndag

Idag fick jag se NP i matte C. YES!! jag fick VG på provet vilket resulterade med ett VG i matteC kursen. Glad jag blev att det plugg jag la ner lönade sig. Så den här veckan har jag ingen matte, nice nice. Då kan jag fokusera på engelska provet som jag har på torsdag.

Igår var jag hos älsklingen på kvällen och firade hans kommande artonårsdag. Träffade hans mormor och respektive, hans moster och respektive och hans morbrors fru.
Kan säga det att jag var grymt nervös innan. Trodde inte att jag skulle bli SÅ nervös, men oj vad fel jag hade. Det släppte i alla fall sen när vi satte oss ner och fikade. Trodde de skulle vara nyfikna på mig men det var de inte. Det som blev var att när hans moster frågade om jag också gick på liljaskolan så svarade jag ja och berättade att jag gick andra året på Naturvetenskapsprogramet.

Planerna inför kvällen är att:
plugga lite engelska,
duscha,
se Familjen Annorlunda(tv4 20:00),
se CSI(kanal5 21:00)
och
och såklart under hela kvällen smsa med älskling


HA EN BRA KVÄLL


"lycka"
(pic: google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0