Oj, snart är lovet slut

Ja snart är det här lovet slut.
Tisdag eftermiddag till torsdag kväll var jag med älskling i hans familjs stuga. Det var mysigt och riktigt kul. På onsdagen så var vi ute och gick och vi snömulade varandra. Vi tog en sväng med skotern också, jag körde typ 6meter hehe. Alltid något.
Igår var jag, henrik, anders, william, söjk, johnny och andreas hos sebastian. Alla förutom jag och anders spelade x-box. Jag och anders såg film på tv6 "6:e dagen" tror jag filmen hette.
Idag blir det kalas för kenneth, henriks mammas sambo. Så jag ska snart ta en dusch och sen bestämma mig för vad jag ska ha för kläder på mig ikväll.

Och ikväll är det ju även finalen i Melodifestivalen. Och de som deltar är dessa:

Vem vill du ska vinna?



Andreas Johnson - We Can Work It Out


Anna Bergendahl - This Is My Life


Darin - You´re Out Of My Life


Eric Saade - Manboy


Jessica Andersson - I Did It For Love


Ola - Unstoppable


Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar


Peter Jöback - Hollow


Salem Al Fakir - Keep On Walking


Timoteij - Kom


Mina favoriter är Eric, Darin, Timoteij och Anna. Får se om jag kommer se något, henrik sa att jag kanske skulle kunna göra det. Skulle ju vara roligt att se så jag inte behöver se reprisen i morgon.

Kommentarer
Postat av: jossan

åh synd jag är här i sthlm, annars hade jag också varit med på kenneths kalas =P

2010-03-13 @ 17:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0