Onsdag

Orkar fan inte just nu egentligen, är grymt nervös över fyisk provet i morgon. Men har i alla fall gjort klart en idrotts uppgift som skulle ha varit färdig för ett år sedan. Men det är så mycket mer som måste göras, men jag ska bli bättre på att göra saker i tid. Nu har jag två gammla saker som inte färdiga som skulle in för ett bra tag sen, romananalysen och träningsdagboken.

Har ont i läppen sen dagens basketspelande på idrotten. En kille skulle täcka mig från att stress hans lagmedlem så han blockar mig genom att he upp armarna, väldigt fort och väldigt hårt. Och han är längre än mig så hans arm far upp i "läpphöjd" för mig. Så sitter nu här med ett jack på insidan av läppen och en mindre fläskläpp.

Nu blir det datron en stund till sen CSI - Trilogin del 3 kl.21:00 på Kanal5 :D Och efter det hoppar jag in i duschen.

Jag är på lite bättre humör nu, men är fortfarande nervös inför fysiken i morgon. Måste verkligen klara provet, det skulle göra dagen.

Förhoppningsvis blir helgen den bästa på väldigt länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0