Dålig uppdatering

Jo precis, det har varit dålig uppdaterintg. Har inte orkar. I helgen har jag varit med goda vänner och henrik. Och bah chillat.
Idag har jag haft matte på morgonen, och för att jag han långt i fredags kunde jag ta det lungt i slutet av lektionen. Sen hade vi PA/mentor fick träffa Syven så nu är allt i sin ordning när det gäller kurser och poäng. Schemat stämmer inte men jag vet vad jag har så det löser sig. Resten av dagen, eftermiddagen, hade jag historia. Läste om antikGreklands konst som ska redovisas i morgon, återberättas till klassen. Ska nog öva lite idag för det är ju skönt att vara förbered.

Nu kom henrik, han ska vara stöd när jag gör biologiläxa. hehe.

Här kommer vad jag och henrik hittade när vi gick hem från skolan:


Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0