Dålig uppdatering

Har bara inte orkat och haft tid. Igår kväll var jag inte hemma, hade skit kul hemma hos tre underbara vänner! Och idag har det varit skola, promenad, middag, duscha och varit med henrik. Och nu ligger jag i sängen och bloggar. Är riktigt trött, var inte vaken så jätte länge igår men vi dansade och hoppade runt sånt som jag inte gör i vanliga fall. I morgon har jag Bild och Form C på morgonen, anders har det också fast grundkursen så det är skönt med en person jag känner. Sen är det lunch, förhoppningsvis är det kebabpytt vilket är väldigt gott. Sen har jag religion och matte. Matten går riktigt bra, läser matte D nu. Och tänker faktiskt läsa matte E också. Min matte lärare har sagt att den är på ett sett lättare än det jag håller på med nu. Så då kommer jag klara nu. Nej nu måste jag sova, GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det va asroligt att du kom =) måste göras om? (a)

2010-09-03 @ 07:18:43
URL: http://itsfeffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0