Glömde nästan :P

Jag var just på väg att stänga av datorn när jag kom på att jag inte hade bloggat något idag. Hade tänkt göra det innan Idol 2010 men han inte för biologin tog så lång tid. Så har inte träffat henrik idag, hans inte med. Så idag har jag gått i skolan, vanlig skoldag, fast med lång lunch för jag hade håltimme.

Sen hem och gå en promenad med hundarna, innan middagen satt jag bara och chillade vid datorn.
Efter maten började jag med att bada Ludde. Och sedan biologi rapporten, och det började bra. Jag hoppas krister skrev ner vad vi kom fram till på labben så vi kan hjälpas åt, för nu sitter jag fast.

Ludde och jag ska med henrik och hans pappa upp till stugan i morgon och kommer hem på söndag.
Det kommer bli riktigt kul :) Ludde följer med som sällskap åt mig så jag har något att göra på lördag då göran och henrik är ute i skogen och jagar. Så då tar jag väl en promenad och kanske tränar honom lite, typ nå tricks.

Nu ska jaga krypa ner i sängen, är trött. IV-val i morgon, bild, innan lunch. Fredagens lunch är parisare med bröd hoppas det är gott. Sedan religion, vi ska se film, och sist matte.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0