orkar inte

orkar inte och jag känner att jag aldrig har tid för att blogga. Vill göra annat än att sitta vid datorn och skriva. Det är lättare när jag har bilder och lägga upp, då behöver jag inte komma på något att skriva utan lägger upp en bild. Ja för att det ska blir någon uppdatering.

Men i alla fall idag har min klass och jag varti på studiebesök på apl, käkat lunch i stan och sen spelat minigolf. Jag spelade med sandra och stina, hur kul som helst!! ♥:D

Sen blev det simning för oss som ska till Egypten i höst. Gick bra, men jag är fortfarande lite osäker med simfötter, cyklop och snorkel. Men jag lär mig väl.

Oj nu vart det visst lite text, tur eller nåt. Jag ska gå och lägga mig nu, får se om jag vaknar upp med träningsvärk eller inte. Känner av bland annat musklerna i ryggen just nu.


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Annika

Gud vad roligt att du ska få åka till Egypten :D

2010-09-23 @ 17:12:46
URL: http://norskeannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0