Eftermiddag

Idag var det matte lektion först av allt. Repeterade det kapitel som vi just har gjort, har prov på torsdag. Men det känns bra, jag kommer hinna räkna de så kallade kapiteltestet som finns och kollar upp några uppgifter på de delar jag har lite svårt för. Mentortid var det sen, syvn var och pratade om vad man kan göra efter gymnasiumet. Och vi fick även fixa vilken/vilka kurser som skulle stå som utökade på vårt slutbetyg. Jag valde Kemi A eftersom jag inte kommer behöva det när jag söker till lärare plus att jag även fick G i det. Fast till lärare åk 4-6 har jag sökt redan, sökte idag ville vara säker på att jag kryssade i rätt när det gällde meritkurser eller vad det nu stod.

Nu har jag svenka C, läraren bröt just letktionen för att några ska redovisa. Och vill bara reda redovisa för halvklass. Så nu blir det att lyssna på redovsning.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0