Fredag

Har inte bloggat så mycket i veckan, har bland annat pluggat på ekonomiprovet som jag hade igår i samhällskunskap plus att jag har skrivit på mitt projektarbete.
Igår när jag kom hem från henrik så kom syrran ner och sa att Kitty hade börjat få verkar, men det kan ju ta några timmar innan kattungarna kommer. Men det gjorde det inte. tjugo i elva kom de två första kattungarna, men tyvärr så hade den ena gomspalt och den bådde inte så bra så den tog vi bort. Och sen efter två timmar tror jag så kom två till. Så nu finns det tre kattungar, hihi. De är jätte gulliga. Här kommer bilder.














Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vilka sötnosar =] dom ser så ynkliga ut när dom är nyfödda

2011-04-29 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0