Fredag

Jag vill blogga eftersom jag har blivit så duktig och skriver några per dag. Men vet som inte vad jag ska skriva just nu. Kan berätta att länstyrelsen ringde min mobil i morse och sökte min pappa. Det är ju så att pappa står som "ägare" av alla familjens mobilabonnemang så de tog ett och hoppades på att det var rätt. Så jag gav kvinnan i luren min pappas mobilnummer.
Hade som vanligt samhällskunskap idag, och det var betygsnack. Jag ligger på ett starkt VG, GLAD! :D Hoppas att de håller i sig, kommer ha ett prov i ekonomi och jag är orolig att jag inte kommer få så bra på det. Men på de uppsatsarbeta klassen ska skriva kommer jag nog kunna skriva ett VG.

Ikväll blir det tacos till middag, väldigt gott. Och godast när jag får ta tre såser vilket jag kommer kunna göra ikväll eftersom pappa och mamma har köpt creme fraiche :) De andra två såserna är ostsås och guacamole.

Aja jag ska avrunda mitt lite udda inlägg. Ska kanske göra nå läxa, kommer kännas bra sen. Tar nog undan datorn och fram med matteboken.
Pluggis jag? Japp helt rätt and love it! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0