God morgon

Hade matte i morse, gick igenom ett nytt kapitel. Fick även reda på hur det gick på provet. Alltså jag blev lite chockad, eller typ gappade, och andreas sa "aa så kan man se ut". Fick VG+ på provet, vill verkligen få tillbaka det och kolla vad som var rätt i uppgifterna. Tusan måste typ haft rätt på de uppgifter jag gjorde. Kommer inte ihåg vad som var max poäng.
Har just nu mentorstid/projektarbete, så jag läsar om isar och isbjörnarnas påverkan att de smälter bort. Har svenska sen, ska redovis mitt arbete om yrket Lärare åk 4-6. Känns som jag är ritkigt bra förbered, typ längtar efter att få stå där framme i klassrummet och prata om det.
Ska till ATG kliniken på veterinärlektionen, så måste gå lite tidigare från svenskan för att hinna. För vill inte behöva stressa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0